GUÍA DE LA BIBLIOTECA ESCOLAR
ESKOLAKO LIBURUTEGIKO GIDA
C.E.P. ANTONIO TRUEBA
L.H.I.
PORTUGALETE
Una biblioteca es una acumulación de tesoros
para desarrollar la imaginación, alimentar las emociones, vivir aventuras y
aumentar el conocimiento.
Cada uno de esos tesoros es un libro que está
esperando una caricia y una mirada.
Con esta guía te invitamos a conocer un poco mejor nuestra biblioteca
escolar y a paladear sus tesoros.
¡VEN A LA BIBLIOTECA ESCOLAR,
PODRÁS LEER E IMAGINAR!
Liburutegia irudimena edatzeko,abenturaz
gozatzeko eta jakinmina handitzeko, altxorrez beteta dago.
Altxor haietako bakoitza, laztanen eta
begiraden zain dagoen liburu bat da.
Gida honen bidez, eskolako liburutegia ezagutzera
gonbidatzen zaituztegu.
ETORRI ESLOLAKO
LIBURUTEGIRA, IRAKURRI ETA SORTU!
A: NORMAS DE LA BIBLIOTECA
Respetamos a los demás
En
la Biblioteca, guardaremos SILENCIO porque
es un lugar para leer y estudiar.
Está
prohibido correr, gritar, comer..
Pediremos
las cosas “POR FAVOR” y daremos las “GRACIAS”
Errespetatu.
Liburutegian
isilik egongo gara, irakurtzeko eta ikasteko lekua da eta.
Korrika
egiterik, oihukatzerik edo jaterik ez dago.
Gauzak
“mesedez” eskatuko ditugu eta “eskerrak” emango ditugu.
Cuidamos los libros
Dejaremos los
libros bien colocados en su estantería, con el lomo para fuera.
Cumpliremos el
plazo de préstamo. Si queremos tener un libro más tiempo, pediremos un cambio
de fecha.
Cuidaremos libros y
revistas: pasaremos las hojas con cuidado de no doblarlas y no pintaremos en
ellas.
Liburuak zaindu.
Liburuak
apaletan ondo kokatuta utziko ditugu.
Itzultzeko
epea beteko dugu. Gehiago behar badugu, epea luzatzea eskatuko dugu.
Aldizkariak
eta liburuak zainduko ditugu: ez toleztu orriak, ezta marraztu ere.
Ordenamos el
material y los muebles
Podremos utilizar
todo el material (rotuladores, pinturillas...) que compartiremos con los demás.
Recogeremos siempre, al finalizar las actividades, y dejaremos
cada cosa en su sitio. Cuando nos
vayamos, pondremos las mesas y las sillas bien ordenadas.
Materiala eta altzariak ordenatu.
Material
guztia erabil dezakegu.
Amaitzean,
dena bilduko dugu eta zegoen lekuan utziko dugu.
Joan
baino lehen, mahaiak eta aulkiak ondo kokatuko ditugu.
B: SECCIONES DE LA BIBLIOTECA
B:
LIBURUTEGIKO ATALAK.
Las
estanterías con rótulos en verde corresponden a libros en euskera.
Las
estanterías con rótulos en rojo corresponden a libros en castellano.
Apaletan
berde kolorea badago, liburuak euzkeraz daude.
Apaletan
gorri kolorea badago, liburuak gaztelenaz daude.
0.-ENCICLOPEDIAS
0.- ENTZIKLOPEDIAK
1.- FILOSOFÍA.- PSICOLOGÍA
1.- FILOSOFIA.- PSICOLOGÍA
2.- RELIGIÓN
2.-
ERLIJIOA
3.- CIENCIAS SOCIALES
3.- GIZARTE ZIENTZIAK
5.- CIENCIAS.-NATURALEZA
5.- ZIENTZIAK.- INGURUNEA
6.- CIENCIAS TÉCNICAS
6.- TEKNIKA ZIENTZIAK
7.- ARTE.- JUEGOS.- DEPORTES
7.- ARTE.- JOKOAK.- KIROLAK
8.- LINGÜÍSTICA.-LITERATURA
8.- HIZKUNTZA.- LITERATURA
DICCIONARIOS
HIZTEGIAK
POESÍA.-LEYENDAS.-TEATRO.
OLERKIA.-LEIENDAK.-ANTZERKIA
LITERATURA INFANTIL:
5 AÑOS.- 1º Y 2º curso ( GOMET AZUL
3º Y 4º curso (GOMET ROJO)
5º Y 6º curso (GOMET VERDE)
LITERATURA JUVENIL (G.AMARILLO)
HAUR LITERATURA:
HAUR HEZKUNTZA 5 urte.-1.2.maila
(GOMET URDINA)
3.eta 4. Maila (GOMET GORRIA)
5.eta 6.maila (GOMET BERDEA)
GAZTE LITERATURA
(G. HORIA)
9.-HISTORIA.-
GEOGRAFÍA.- BIOGRAFÍAS
9.-
HISTORIA.-GEOGRAFIA.- BIBLIOGRAFIAK
MÓDULO LIBROS ANTIGUOS Y CURIOSOS
C: SERVICIOS
C:
ESKAINTZAK
-
Apertura diaria de la Biblioteca en horario
extraescolar (recreo – mediodía – tarde): Atención a las opciones de lectura,
realización de tareas , consulta, préstamo.
-
Préstamo
al alumnado y profesorado.
-
Préstamo de bloques de libros al profesorado
para su uso en el aula.
-
Hora lectiva semanal para todos los cursos:
pueden acudir con sus profesores a leer, manejar fondos, realizar consultas,
trabajos...
-
Facilitar y fomentar el uso de los “Diarios
de lectura” en las aulas.
-
Taller de cuentos: elaboración de cuentos y
poesías inventadas o transformadas.
-
Elaboración de la revista escolar “El
Notición”, con la participación de alumnos, profesores, personas vinculadas o
relacionadas con el ámbito escolar...
-
Teatro: Experimentar técnicas de expresión.

-
“Liburutegia etxean” “Biblioteca en familia: Mochila llena de
libros, que durante una semana el alumn@ tiene en su casa conel fin de
conseguir el placer de escuchar ,mirar, leer, comunicarse e imaginar. Todo en
familia
*
Egunero kanpoko ordutegian irekita dago (jolastorduan, bazkalorduan,
arratsaldez): irakurketa, kontsulta, etxerako lanak, liburuak eramateko aukera.
*
Astean behin, ordu bete, kurtso guztientzat irakurtzeko eta kontsultzateko
aukera dago. Irakaslearekin joan daitezke.
* Ikasleek eta
irakasleek liburuak eramateko aukera daukate.
*
Irakasleek liburuak klasera eramateko aukera daukate.
*
Ikasgeletan “Diarios de lectura” direlakoak landu.
.
*
Ipuin-tailerra: sortu ipuin eta olerki asmatuak edo aldatuak.
*
“El Notición” aldizkaria egin (ikasleen, irakasleen eta eskolarekin
erlazionatuta dauden pertsonen
laguntzaz).
*
Antzerkia: adierazpide-teknikak landu.
*
Aktibitateak: exposaketak, autoreak, ipuin-kontalariak, margolariak,…
*
“Liburutegia etxean”: liburuz betetako motxila. Astebetean motxila hori
ikasleak etxean dauka entzuteko, begiratzeko, irakurtzeko, komunikatzeko eta
imaginatzeko. Dena familiarekin.
SI QUIERES AVENTURA ¡LÁNZATE A LA LECTURA!
ABENTURA
NAHI BADUZU, IRAKUR EZAZU!!!!
“LOS LIBROS SON
COMO LOS BUENOS AMIGOS : POR MUCHO TIEMPO QUE PASE, SIEMPRE TE ESPERAN”
“LIBURUAK LAGUN ONEN MODUKOAK
DIRA: NAHIZ ETA DENBORA IGARO, BETI EGITEN DIZUTE ITXARON.”
“CON UN LIBRO
ABIERTO EMPIEZA LO BUENO”
“LEER ES VIVIR,
ES SENTIR NUEVAS EXPERIENCIAS, DESCUBRIR MUNDOS LEJANOS...ES VOLAR CON LA
IMAGINACIÓN A DONDE SIEMPRE HAS QUERIDO IR”
“IRAKURTZEA BIZI
IZATEA DA, ESPERIENTZIA BERRIAK SENTITZEA, MUNDU URRUTIAK AURKITZEA,...,
IRUDIMENEZ, BETI JOAN NAHI IZAN DUZUN LEKURA HEGATZEA”
“UN LIBRO
ABIERTO ES UN SABIO QUE HABLA”
“UN LIBRO
CERRADO UN AMIGO QUE ESPERA”
“UN LIBRO
OLVIDADO UN ALMA EN PENA”
“UN LIBRO
DESTRUIDO UN CORAZÓN QUE SUFRE”
“LIBURU
BAT ZABALIK JAKITU BAT HITZ EGITEN.”
“LIBURU ITXI BAT, LAGUN BAT ZAIN.”
“LIBURU AHAZTUA
ARIMA ERRATUA.”
“LIBURU SUNTSITUA BIHOTZ BAT OINAZEAN.”